Studium Przypadku

MW Ceramic - budujemy markę od podstaw

W jaki sposób pozyskujesz klientów w swojej firmie? Okazja czeka na każdym rogu. Pani Małgorzata, właścicielka MW Ceramic, pochwaliła się na Instagramie pieczątką swojej nowej firmy. Spontanicznie zapytaliśmy ją w jaki sposób moglibyśmy jej pomóc. Tak rozpoczęła się nasza praca nad marką MW Ceramic.

Klient: MW Ceramic

Zakres pracy: logo, księga znaku, wizytówki

Kiedy: 2017

O firmie

MW Ceramic to nowa pracownia techniki dentystycznej. Świadczy usługi w zakresie prac protetycznych. To innowacyjna firma skupioną na jakości materiałów oraz wyjątkowej obsłudze klienta. Marka koncentruje się na prezentacji swoich dokonań w sposób profesjonalny i doskonały.

Opis Przypadku

Na rynku jest duża konkurencja w branży protetycznej. MW Ceramic to rodzinna firma czym się wyróżnia. Familijne wartości przenosi również na markę, a w nazwie pojawiają się inicjały z dwuczłonowego nazwiska. Najważniejsze wartości firmy przedstawiliśmy w logo tworząc z inicjałów zdrowy i silny ząb. Żeby złagodzić złe skojarzenia z branżą dentystyczną unikaliśmy ostrych krawędzi oraz użyliśmy delikatnych przejść kolorystycznych.

„Tylko tydzień czekałam na pierwsze projekty logo. Potem szybka seria poprawek i wszystko było gotowe. Na każdym etapie dbano o to, żebym wiedziała co dzieje się z projektem. Na pewno na logo nasza współpraca się nie skończy!”
Małgorzata August-Wolszczak
Właściciel Firmy