Identyfikacja Wizualna Firmy

Profesjonalny wizerunek firmy

Przeniesienie praw do projektów

Realizacja i druk

Zwiększ postrzeganą wartość firmy!

To właśnie daje profesjonalna identyfikacja wizualna firmy

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Logo

O potrzebie logo dla firmy nie trzeba nikogo przekonywać. To reguła, od której nie da się uciec i trzeba ją wypełnić.

Druki Firmowe

Są to m.in. papier firmowy, koperty, notatniki, wizytówki, wzory dokumentów, oferty handlowe i inne.

Projekt Opakowań

Czyli wyjątkowe opakowania, które zachęcają do podjęcia decyzji zakupowej.

Aranżacja wnętrz

Tworzymy miejsca zgodnego z ideą firmy, gdzie ludzie będą czuli się wspaniale.  

Gadżety

Długopisy, smycze, torby i wszelkiego rodzaju gadżety. Wszystko u nas załatwisz.

Ubiór pracowników

Pozwól swoim pracownikom identyfikować się z firmą poprzez ubiór i identyfikatory.

Materiały reklamowe

Wzory materiałów reklamowych zmniejszają koszt kolejnych projektów.

Czy to wszystko?

Oczywiście, że nie. Po prostu nie chcemy Cię zanudzać szczegółami. Zatem czytaj dalej.

Oto nasze przykładowe realizacje

Z tych identyfikacji wizualnych szczególnie jesteśmy dumni

Dlaczego warto zlecić nam stworzenie identyfikacji wizualnej?

Identyfikacja wizualna nadaje firmie unikalność na przesyconym rynku i sprzyja sprzedaży. Jeśli stawiasz od samego początku istnienia firmy na spójny wizerunek możemy śmiało powiedzieć, że wygrywasz. A my stajemy się Twoimi partnerami w zwycięstwie.

Pierwsze, dobre wrażenie

Który sprzedawca ma większą szansę na sprzedaż? Ten w firmowym uniformie, z ofertą w teczce firmowej i wyśmienitą wizytówką. Czy ten, który nie ma żadnych materiałów i sprzedaje tylko słowem? Oczywiście, że pierwszy. Identyfikacja wizualna to właśnie narzędzia, które mają uwiarygodnić ofertę firmy.

Zbiór wzorców reklamowych

Na identyfikację wizualną firmy składa się księga zwana systemem identyfikacji wizualnej firmy (w skrócie SIW). To właśnie zbiór wzorców, które pomagają w posługiwaniu się stworzonymi projektami przez studio graficzne. To także wytyczne jak posługiwać się logiem, materiałami promocyjnymi i schematami reklamowymi.

Rozpoznawalność w branży

Fiolet i czekolada? Oczywiście Milka. Tak działa budowanie skojarzeń wśród klientów. Docelowo identyfikacja wizualna pomaga Twoim klientom budować odpowiednie skojarzenia czyli np. gdy prowadzisz warsztat samochodowy: popsuty samochód od razu ma się skojarzyć z Twoją ofertą. Proste?

Nie wierz nam na słowo!

Zobacz dlaczego właściciele firm korzystają z naszej oferty

Oni nam już zaufali

Potrzebujesz logo dla firmy?

Wybierz termin spotkania