Studium Przypadku

MW Ceramic - budujemy markę od podstaw

W jaki sposób pozyskujesz klientów w swojej firmie? Okazja czeka na każdym rogu. Pani Małgorzata, właścicielka MW Ceramic, pochwaliła się na Instagramie pieczątką swojej nowej firmy. Spontanicznie zapytaliśmy ją w jaki sposób moglibyśmy jej pomóc. Tak rozpoczęła się nasza praca nad marką MW Ceramic.

Klient: MW Ceramic

Zakres pracy: logo, księga znaku, wizytówki

Kiedy: 2017

O firmie

MW Ceramic to nowa pracownia techniki dentystycznej. Świadczy usługi w zakresie prac protetycznych. To innowacyjna firma skupioną na jakości materiałów oraz wyjątkowej obsłudze klienta. Marka koncentruje się na prezentacji swoich dokonań w sposób profesjonalny i doskonały.

Opis Przypadku

Na rynku jest duża konkurencja w branży protetycznej. MW Ceramic to rodzinna firma czym się wyróżnia. Familijne wartości przenosi również na markę, a w nazwie pojawiają się inicjały z dwuczłonowego nazwiska. Najważniejsze wartości firmy przedstawiliśmy w logo tworząc z inicjałów zdrowy i silny ząb. Żeby złagodzić złe skojarzenia z branżą dentystyczną unikaliśmy ostrych krawędzi oraz użyliśmy delikatnych przejść kolorystycznych.

Szczerze powiedziawszy miałam obawy przed szukaniem firmy, która miałaby się zająć logo dla MW Ceramic. Na szczęście zanim podjęłam jakieś działania ktoś ze Wzoru sam do mnie napisał. Dalej to była sama przyjemność poczynając od pierwszego PDFa z ofertą. Na każdym etapie dbano o to, żebym wiedziała na czym stoję. Na pewno na logo nasza współpraca się nie skończy!
Małgorzata August-Wolszczak
Właściciel Firmy